!!

Blogia ei enään näillä näkymin päivitetä eli kysymyksiin yms en enään oikein osaa vastata. Pidän silti vanhat postaukset siltä varalta että jollekkin niistä on hyötyä. Huomioithan myös että ohjeet ovat jo pari vuotta vanhoja eli ne eivät välttämättä toimi. Kiitos! :)

perjantai 26. heinäkuuta 2013

LUKEKAA TÄMÄ! KIITOS

Elikkäs moi kaikki.

Mä oon hirvee ihminen enkä ole tehnyt kaikkia postauksia mitä oon luvannut. Okei ei, kyl mä ne oon tehnyt mut jostain syystä ne ei ole tänne löytänyt ikinä tietään..? mä en tosiaan tiiän miks, saattaa olla bloggerissa jotain vikaa koska se ei oo uutta.. viimesen viikon oon ollut matkoilla ja luulin et ne postaukset tosiaan tuli tänne mut eipä ne ikinä tullut eikä luonnoksista löydy joten teen uudet hetikun ehdin..

JOTEN mä pyytäisin et laittakaa tähän postaukseen jos haluisitte et teen jostain postauksen/on jotain ongelmia jonkun asian kanssa. :) KOSKA mä en välttämättä tee sun ongelmasta postausta ellei se tähän tule. KIITOS <3

ps. huomiokaa että mulla on oma kunnon blogi ja elämä etten ehi päivystää tätä kokoajan :/


4 kommenttia:

  1. elikkästä.. miten saan insragram profiiliini linkin, haluaisin että siinä vaihtuu ne insta kuvat, sen tavallisen osaan tehdä.
    sitten toi blogin 'logo' vai mikä lie, tuollla ylhäällä kun mulla se on se pelkkä blogger merkki, tässäkin blogissa se on erilainen :) toivottavasti tajusit mitä tarkotan, oottelen !! :)jos saan toivoo kumpi postaus eka niin toi instajuttu.. ;P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi logo/favicon juttu hoidettu ja instajuttua koitan saada toimimaan :) (hankalempi juttu kun luulin :s)

      Poista
    2. http://blogiapu.blogspot.fi/2013/07/liikkuva-instagram-gadget-blogiin.html

      instagram tossa! :)

      Poista
    3. kiiitos ihan mielettömästi !! :) :*

      Poista

Kiitos kommentista !